הח"כ הש"סי מאיים: "בגלל הביצים – לא תהיה ממשלה"

"רוצים להוריד את המחירים? בבקשה, המחירים לא יקרים בגלל מה שמרוויחים החקלאים אלא בגלל מה שמרוויחים הטייקונים והמתווכים בדרך. את המחירים לצרכן הרפורמה הזו לא תוריד"
יעקב גרודקה 1 Comment on הח"כ הש"סי מאיים: "בגלל הביצים – לא תהיה ממשלה"

היום שובתות המועצות האזוריות בגבול לבנון ובהן מבואות חרמון, מרום הגליל ומעלה יוסף • ח"כ יצחק ועקנין שמתגורר בעצמו באחד מהיישובים: "לא פשוט להיות בקואליציה שמקדמת את ביטול התכנון בענף הביצים"

צילום: Nati Shohat/FLASH90
"רוצים להוריד את המחירים? בבקשה, המחירים לא יקרים בגלל מה שמרוויחים החקלאים אלא בגלל מה שמרוויחים הטייקונים והמתווכים בדרך. את המחירים לצרכן הרפורמה הזו לא תוריד"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (שני) שובתות המועצות האזוריות באזור גבול לבנון ובהן מבואות חרמון, מרום הגליל ומעלה יוסף – ומתקיימות הפגנות מחאה מול גדר המערכת באזור המושב אביבים. ההשבתה וההפגנות מתקיימות על רקע הרפורמה בענף החקלאות שבמסגרתה ייפתח השוק לייבוא עשרות מיליוני ביצים בשנה.

ענף הטלת הביצים בישובי הגבול הינו אחד מהענפים המרכזיים עליהם מתבססת פרנסתם של רבים מחברי היישובים.

ח"כ יצחק ועקנין שמתגורר בעצמו באחד מהיישובים הצפוניים אמר היום כי "לא פשוט להיות חלק מהקואליציה שמקדמת את ביטול התכנון בענף הביצים. אם זה יעבור לא תהיה ממשלה" איים.

ראש המועצה האזורית מבואות חרמון, בני בן מובחר, קרא לשר החקלאות אורי אריאל "להתעשת, רגע לפני שחלק גדול מהיישובים ננטשים. לבטל את התוכנית ולהמשיך בתכנון של לולי ההטלה בישראל".

"רוצים להוריד את המחירים? בבקשה, המחירים לא יקרים בגלל מה שמרוויחים החקלאים אלא בגלל מה שמרוויחים הטייקונים והמתווכים בדרך. את המחירים לצרכן הרפורמה הזו לא תוריד", אמר בן מובחר.

שר החקלאות אורי אריאל אמר בתגובה כי"אני מאמין שהחקלאות היא ערך ומקור פרנסה חשוב ביותר. מהסיורים הרבים שקיימתי בצפון, ראיתי את החקלאים בישובי הגליל שמעבדים את האדמה במסירות עד המילימטר האחרון ובכך מפתחים את הארץ שלנו ושומרים על גבול הצפון. כמו שאמרתי בעבר, כל הרפורמות שנקדם על מנת להוזיל את יוקר המחיה בישראל יעשו בהידברות ישירה עם החקלאים ונציגיהם".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חחחחחחחחחחחח כמה פעמים ש"ס כבר איימה שלא יהיה ממשלה